Proizvod u vlasništvu Pravnog fakulteta u Rijeci.
- Provis je sustav koji povezuje i optimizira administrativne, nastavne i upravljačke aktivnosti na fakultetima.
- Tehnologija u kojoj je sustav izrađen korisnicima omogućuje paralelno korištenje na stolnim računalima, tabletima i pametnim telefonima.
- Najvažnija korist ovog sustava je unaprijeđeni pristup točnim i pravovremenim informacijama u skladu s ovlaštenjima korisnika.
- Pored naprednih rješenja u planiranju i implementaciji nastavnog procesa, ovaj softver nudi integrirani kalendar, sustav za razmjenu personaliziranih poruka i širok raspon dodatnih funkcionalnosti (poput e-sjednica, sustava za upravljanje dokumentima, anketa, itd.) koje podržavaju potpuno upravljanje kvalitetom.
- Automatsko generiranje marketinških sadržaja pogodnih za objavu na portalima i društvenim mrežama (npr. broj poslodavaca kod kojih se može odraditi stručna praksa, koliko studenata je diplomiralo, prolaznost studenata, koliko je prijavljenih alumnija, poslodavaca, oglasa za posao, prosječno vrijeme zapošljavanja studenata nakon diplomiranja i sl.)
Aplikacijski moduli
KALENDAR
- Integrirano rješenje s uvijek ažurnim podacima;
- Mogućnost personalizacije – boje, ikone i ovlaštenja;
- Znatno pojednostavljuje izradu rasporeda nastave;
- Kompatibilno s Google kalendarom;
- Automatsko prepoznavanje neradnih dana;
- Jednostavno stvaranje novih događaja iz postojećih;
- Osobni kalendar.
Glavni izbornik modula Kalendar:
PORUKE
- Interni sustav za razmjenu poruka i e-pošta;
- Push obavijesti za interne poruke;
- Komunikacija s pojedinačnim korisnicima ili skupinama korisnika.
EVIDENCIJA NASTAVE
- Planiranje i učinkovita organizacija nastavnih procesa.
- Postavljanje kolegija – popis nastavnih jedinica i definiranih termina provjere znanja tijekom nastave.
- Automatsko generiranje silabusa.
- Integriran i dinamičan raspored nastave.
- Izvještaji o održanoj nastavi koju provode nastavnici i vanjski suradnici te različiti menadžerski izvještaji.
Izbornik modula Evidencija nastave:
DIPLOMSKI I ZAVRŠNI RADOVI
- E-prijava diplomskog / završnog rada;
- Prijava teme i prihvaćanje teme;
- Dinamička traka napretka osobnog statusa u izradi rada;
- Dostavljanje konačne verzije rada mentoru – bilježenje podataka o izvornosti rada (iz Turnitin sustava);
- Prihvaćanje konačne verzije rada – sustav automatski šalje obavijesti studentima i administrativnim službenicima;
- Jednostavna priprema i uspostava povjerenstva za obranu diplomskog rada (integrirani kalendar);
- Točne i pravovremene informacije o opterećenju mentora, ostvarenom uspjehu i povratnim informacijama studenata.
Glavni izbornik modula Diplomski i završni radovi:
ISHODI UČENJA
- Usklađivanje i analiza ishoda učenja.
- Matrica ishoda učenja i tablica konstruktivnog poravnanja.
- Mogućnost analize i praćenja promjene na kolegijima studijskih programa.
- Dijelovi za akreditacijski izvještaj.
Glavni izbornik modula Ishodi učenja:
STRUČNA PRAKSA
Funkcionalnosti za ulogu Nastavnik i Institucijski mentor:
- Učinkovita evidencija poslodavaca i institucijskih mentora;
- Jednostavna definicija ponuda prakse od strane institucijskih mentora i nastavnika;
- Jednostavno definiranje i vrednovanje praktičnih zadataka potpomognuto postupnim otkrivanjem zadataka i pomoćnih dokumenata (DMS).
- Jednostavno definiranje i vrednovanje praktičnih zadataka potpomognuto postupnim otkrivanjem zadataka i pomoćnih dokumenata (DMS).
Funkcionalnosti za ulogu Student:
- Studenti se jednim klikom prijavljuju na ponude stručne prakse
- Online izrada dnevnika rada od strane studenta i njihova evaluacija od strane profesora;
- Jednostavno zaprimanje praktičnih zadataka potpomognuto postupnim otkrivanjem zadataka i pomoćnih dokumenata (DMS).
- Slanje zahtjeva za priznavanje stručne prakse
Glavni izbornik modula Stručna praksa:
ALUMNI
- Poboljšano iskustvo u traženju posla i zapošljavanju;
- Učinkovita identifikacija potencijalnih kandidata i ponude poslova;
- Baza podataka o bivšim studentima i poslodavcima;
- Slanje poruka odabranim grupama alumna i grupama poslodavaca;
- Anketni upitnici prema alumnima i poslodavcima;
- Automatsko generiranje marketinških sadržaja pogodnih za objavu na portalima i društvenim mrežama (npr. broj registriranih alumna, registriranih poslodavaca, oglasa, i sl.).
- Jednostavno objavljivanje vijesti i događanja.
Alumni
Poslodavac
Administrator
- Automatizirana registracija studenata u alumni klub;
- Registracija starijih alumna – uz administratorsku provjeru i odobrenje;
- Uređivanje osobnog profila:
- Osobni podaci
- Opcija vidljivo poslodavcima ili skriveno
- Stručna praksa
- Volonterski rad
- Radno iskustvo
- Osobne vještine / kompetencije
- Dodatne informacije (projekti, konferencije/seminari, članstva,preporuke, certifikati, tema diplomskog rada i sl.
- Interesi i hobiji
- Pregled svih poslodavaca;
- Pretraživanje poslodavaca po raznim filterima;
- Jednostavni uvid u aktivne oglase za posao/stručnu praksu;
- Komunikacija s poslodavcima.
- Komunikacija s ostalim alumnijima.
- Uvid u vijesti i događaje.
- Registracija poslodavca – uz administratorsku provjeru i odobrenje;
- Uređivanje organizacijskog „profila”;
- Kreiranje oglasa za posao (naziv posla, vrsta zaposlenja, opis i lokacija posla, rok prijave);
- Kreiranje posebnih oglasa za obavljanje stručne prakse;
- Uređivanje liste svojih oglasa;
- Pretraga alumna po raznim osnovnim i naprednim filterima;
- Detaljni uvid o podatke alumna (npr. ocjene).
- Uređivanje i izvoz (u excel format) svih podataka o alumnima, poslodavcima i oglasima za posao;
- Grafička vizualizacija najvažnijih podataka o alumnima i poslodavcima u sustavu;
- Aktiviranje i blokiranje alumna i poslodavaca;
- Slanje skupnih mailova ciljanim skupinama alumna i poslodavaca;
- Slanje poziva na ispunjavanje ankete ciljanim skupinama alumna i poslodavaca;
- Uređivanje vijesti i događanja.
E – SJEDNICE
- E-sjednice podržane integriranim DMS sustavom i sustavom za razmjenu poruka;
- Najava e-sjednice – standardna poruka koja označava vrstu e-sjednice, datum, vrijeme i mjesto;
- Pojednostavljena suradnja u pripremi dnevnog reda i glasačkih pitanja;
- Poziv na e-sjednice – standardna poruka koja uključuje sve informacije navedene u najavi te dnevni red;
- Jednostavno podešavanje i automatska identifikacija kvoruma za različite vrste e-sjednica;
- Pristup dokumentima dnevnog reda putem DMS-a; Javno i tajno glasanje – rezultati su trenutno dostupni
- Automatsko generiranje zapisnika o održanoj sjednici.
Glavni izbornik modula E-sjednice:
ANKETE
- Ciljana provedba putem integriranog sustava za razmjenu poruka, te javna provedba putem e-pošte i poveznica na ankete;
- Podešene na jedno ispunjavanje odabranih korisnika u određenom vremenskom razdoblju ili kao javne ankete s opcijom višestrukog ispunjenja;
- Jednostavno kreiranje poveznice, odnosno “web linka” koji se postavlja na vanjske aplikacije (npr. Web stranica fakulteta, društvene mreže itd.);
- Kompatibilan sa SPSS-om;
- Nudi brojne mogućnosti za integraciju s različitim aktivnostima kao što su upravljanjem kvalitetom, upravljanjem ljudskim resursima, upisi i ispiti.
Glavni izbornik modula Ankete:
DMS – Document Management System
- Inteligentna organizacija dokumenata u korisničkom sučelju
- Funkcionalnost pretraživanja
- Jednostavni uvid u verzije datoteka s komentarima dokumenta
- Visoka razina sigurnosti i dinamički sustav za dodjelu ovlaštenja nad datotekama i mapama
- Podržava sve formate datoteka
Glavne prednosti
- Provis unapređuje organizacijsku inteligenciju;
- To je sveobuhvatno ERP rješenje za fakultete i sveučilišta;
- Omogućuje jednostavan pristup točnim i pravovremenim informacijama;
- Unapređuje tijek rada, povećava učinkovitost i smanjuje oslanjanje na tiskanu dokumentaciju;
- Olakšava kontrolu rada i poboljšava komunikaciju;
- Posjeduje jednostavno korisničko sučelje i osnažuje usvajanje najboljih praksi;
- Nadogradiv je s dodatnim inovativnim rješenjima.
Aplikacija izrađena u kolaboraciji s: