ERP Windows desktop aplikacija.
Popis aplikacijskih modula:
META – Meta aplikacija za knjigovodstveni servis
- Pregled i popis svih klijenata.
- Odabir osnovne baze i odabir pojedinačnih šifrarnika u stvaranju novog klijenta.
- Spašavanje podataka za sve ili odabrane klijente.
- Povezivanje baze klijenta sa bazom knjigovodstvenog servisa.
- Prebacivanje podataka klijenta u podatke partnera u bazi knjigovodstvenog servisa.
- Stvaranje izlaznih računa za klijente u bazi knjigovodstvenog servisa, stvaranje naloga za plaćanje tih računa za klijente.
- Povezivanje klijenata sa vrstama naloga za plaćanje, stvaranje, pregled, ispis naloga za plaćanje za klijente u bazi knjigovodstvenog servisa.
- Otvaranje pripadajućih aplikacija za određenog klijenta.
- Pregled i ažuriranje zajedničkih šifrarnika koji se koriste u poslovanju svih klijenata (Partneri, Nalozi za plaćanje, Vrste naloga, Općine, Vrste identifikatora, Vrste obveznika, Gradovi, Države, Valute, Vrste dokumenata).
URA – Vođenje knjiga ulaznih računa
- Postupci zaprimanja ulaznih računa sa pregledom svih unesenih računa i pretraživanjem po godinama, po datumskom intervalu, po dobavljačima, prema poreznim razdobljima, po dospijeću, po vrstama računa i po statusu proknjiženosti.
- Prikaz oznaka gotovosti automatiziranih aktivnosti po računima (provedenost u poreznu prijavu, izrađen virman, da li je račun robni, proknjiženost u glavnu knjigu, da li račun gotovinski).
- Obračun zavisnih troškova sa prevaljivanje na stavke robnog računa.
- Automatizirani unos storniranja već proknjiženih računa.
- Priprema pretporeza i povezanost sa stavkama obrasca PDV.
- Unos podataka sa deviznih faktura sa automatskim preračunavanjima u eurima po zadanim tečajevima.
- Unos podataka sa deviznih faktura sa automatskim preračunavanjima u eurima po zadanim tečajevima.
- Pregledi plaćanja ulaznih računa (tuzemne, inozemne i po dobavljačima sa rokovima plaćanja) s automatskim formiranjem virmana odnosno naloga za plaćanje putem netbankinga.
- Preuzimanje računa iz sustava eRačuni.
- Izvještavanja vezana za poslovanje sa ulaznim računima (popisi URA po vrstama, broju, po dobavljačima, u datumskom intervalu).
- Izvještavanja vezana za plaćanja ulaznih računa (popisi URA neplaćenih, otvorenih dospjelih u datumskom razdoblju, po dobavljačima i po zadanim vremenskim intervalima).
IRA – Vođenje knjiga izlaznih računa
- Postupci poslovanja sa izdanim veleprodajnim računima putem pregledne tablice uz pretraživanje po godinama, datumskom intervalu, po vrstama, po kupcima i po statusu proknjiženosti.
- Prikaz oznaka gotovosti automatiziranih aktivnosti po računima (provedenost u poreznu prijavu, provedenost u skladišno poslovanje, provedenost u knjigu popisa, proknjiženost u glavnu knjigu, oznaka storna, da li je račun gotovinski, šifra načina plaćanja).
- Automatizirano storniranje već proknjiženog i odabranog računa.
- Priprema za obračun poreza i povezanost sa stavkama obrasca PDV.
- Pregledi plaćanja izlaznih računa (tuzemni, inozemni i po kupcima sa rokovima plaćanja).
- Slanje računa putem sustava eRačuni.
- Izvještavanja vezana za poslovanje sa izlaznim računima (popisi IRA po vrstama, broju, po kupcima, u datumskom intervalu).
- Izvještavanja vezana za plaćanja izlaznih računa (popisi IRA neplaćenih i plaćenih po kupcima, po dospijećima i po datumskim intervalima, popisi očekivanih priliva, opomene prema kupcima).
- Povezanost izlaznih računa sa evidencijom izvoda i automatsko knjiženje u glavnu knjigu i saldakonti kupaca.
KALK – Zaprimanje robe – robno ulazno knjigovodstvo
- Postupci zaprimanja robe: izrada ulaznih kalkulacija, izračun nabavne cijene sa evidencijom i raspoređivanjem zavisnih troškova, izračun prodajne cijene sa zadanom maržom ili planskom prodajnom cijenom, i izračun maloprodajne cijene sa eventualno maloprodajnom maržom i pripadajućim PDV-om.
- Zaprimanje artikala – robe u adekvatna skladišta sa automatikom formiranja pregleda skladišnih kartica robe i formiranja nabavne cijene po prosječnoj cijeni i/ili FIFO metodi.
- Pregledi zaprimanja robe po datumima i od zadanog dobavljača.
- Storniranje odabrane kalkulacije.
- Izvještavanja vezana za poslovanje sa zaprimanjem robe (popisi KALK po skladištima sa i bez zavisnih troškova, po dobavljačima, u datumskom intervalu i za određen dan).
IZLAZVP – Izdavanje izlaznih računa – robno izlazno knjigovodstvo
- Izrada izlaznih računa sa izdavanjem odabranih ili proizvoljnih tekstova usluga, te izdavanjem robe sa skladišta putem izlaznih računa ili pripadajućih otpremnica robe sa skladišta.
- Evidencija i izvješća izdavanja robe po datumima i kupcima.
- Pregled izdanih računa za odabranog kupca sa pregledom po vrstama plaćanja.
- Za račune označene za postupak fiskalizacije (npr. plaćanje gotovinom, karticom, …) automatsko izvršenje postupka fiskalizacije računa sa formiranjem JIR i ZKI broja iz poreznog sustava i upisivanje na račun koji se izdaje.
- Izdavanje računa putem sustava eRačuni.
- Ispisivanje izvješća sa popisom računima, po računima, po vrstama usluga, po vrstama plaćanja u danom vremenskom intervalu.
- Unos i evidencija predujmova, pregled zatvaranja plaćanja primljenih predujmova.
- Ispisivanje popisa računa po datumima za odabranog kupca.
- Ispisivanje izvještaja (rekapitulacija) o izdanim računima u zadanom datumskom intervalu po vrstama plaćanja.
KOMERC – Komercijalno poslovanje – ponude, reversi, predračuni, narudžbe
- Formiranje ponuda sa stavkama za odabranog kupca.
- Pregled svih ponuda sa njihovim statusom uz pregled stanja materijala i poluproizvoda na skladištima.
- Ispis ponuda u datumskom intervalu sa mogućnostima odabira statusa.
- Unos i ažuriranje podataka o prihvaćanju ponude od strane kupca.
- Automatizirani postupak formiranja izlaznog računa iz podataka ponude.
- Automatizirani postupak formiranja rezervacije za ponuđene artikle.
- Formiranje reversa sa stavkama za odabranog partnera.
- Pregled svih reversa po godinama i obračunskim mjesecima.
- Tisak zasebnih reversa.
- Automatiziran postupak povrata reversa i preformiranja reversa.
- Automatizirani postupak formiranja izlaznog računa iz podataka reversa.
- Automatizirani postupak provođenja u promet.
- Pregled svih narudžbi prema dobavljačima sa popisom naručenih materijala, cijenom i rokom za dostavu.
- Pregled svih narudžbi prema dobavljačima koje su u fazi čekanja, u fazi kašnjenja ili su realizirane.
- Pokretanje postupka formiranja ulazne kalkulacije odnosno prijema materijala iz realizirane narudžbe.
- Ispis svih narudžbi prema odabranom dobavljaču.
SKLADP – Skladišno poslovanje
- Pregledi i ažuriranje stanja artikala (robe) po skladištima.
- Pregledi i ažuriranja prometa robe po skladištima i grupama artikala.
- Pregled izrađenih skladišnih kartica za pojedini artikl – robu.
- Izrada i Ispis inventurnih lista po skladištima sa unosom inventura na zadani dan.
- Formiranje i pregledi preskladištenja robe (međuskladišnice).
- Izrada zapisnika o povećanju ili smanjenju cijena na skladištima.
- Samostalno zaprimanje ili izdavanje robe iz skladišta.
- Pripisi i otpisi iz artikla u artikl.
- Ispisivanje rekapitulacija s odabranim uvjetima.
IZVOD – Pregled i evidencija izvoda
- Pregled i ažuriranje stanja žiro računa putem evidencije dnevnih izvoda.
- Automatsko povezivanje i zatvaranje transakcija sa izvoda sa plaćanjima prema dobavljačima i zatvaranje obveza kupaca.
- Pregledi i pretraživanje o obvezama prema dobavljačima i obveza kupaca provedenih putem izvoda.
- Automatika knjiženja odabranih izvoda u glavnu knjigu.
- Ispis prometa izvoda za odabrani žiro račun, vremenski interval, odabranog partnera.
BLAGAJNA – Blagajničko poslovanje
- Izrada, pregled i ažuriranje knjige blagajne.
- Izrada i ispis uplatnica.
- Izrada i ispis isplatnica.
- Izvješća iz blagajničkog poslovanja (popis uplatnica i isplatnica, blagajničko izvješće, izvještaj o prometu blagajne od-do datuma).
- Automatika knjiženja stavaka blagajne u glavnu knjigu.
GKNJIG – Glavna knjiga sa saldakontima kupaca i dobavljača
- Evidencija podataka o knjiženju knjigovodstvenih stavaka i vođenju glavne knjige kroz knjiženja pomoću temeljnica.
- Pretraživanje i ažuriranje svih podataka u knjigovodstvu glavne knjige i saldakontima kupaca i dobavljača.
- Pregledi konto kartica, otvorenih stavaka kupaca i otvorenih stavaka dobavljača.
- Automatska zatvaranja otvorenih stavaka kupaca i dobavljača.
- Automatske aktivnosti na kraju godine (zatvaranje godine i formiranje početnih stanja za slijedeću godinu).
- Izvještaji o knjiženim stavkama po kontima, mjestima troškova, obračunskim mjesecima i zadanim datumskim intervalima.
- Automatske izrade bilanci uspjeha po obračunskim mjesecima ili u zadanom vremenskom intervalu po kontima, MT, trocifreno i po klasama.
- Automatsko formiranje i pregledi obrasca GFI (POD-BIL, POD-RDG, PD).
OSA – Osnovna sredstva – dugotrajna imovina
- Evidencija osnovnih sredstava po inventarnom broju, mjestima troškova , amortizacijskim grupama i kontnom planu.
- Pregledi i izvještavanja osnovnih sredstava (popis osnovnih sredstava po kontima, MT, nazivu, inventarnom broju i amortizacijskim grupama).
- Automatski obračun amortizacije osnovnih sredstava (mjesečni).
- Automatski otpis amortizacije i formiranje nove vrijednosti.
- Automatsko stvaranje početnih stanja za godinu.
- Pregledi kartica prometa amortiziranja osnovnih sredstava.
- Inventurne liste.
- Obrazac DI s automatiziranim stvaranjem XML datoteke i otvaranjem web aplikacije ePorezne
OBRPOR – Obračun PDV-a
- Evidencija poreznih razdoblja i obrasca PDV
- Obračun PDV-a po obračunskim razdobljima za obrtnike i poduzetnike.
- Pregledi i izvještavanja o ulaznim i izlaznim računima preuzetih u obračun PDV-a.
- Automatsko povezivanje poreznih razdoblja sa ulaznim i izlaznim računima.
OBRT – Poslovne knjige obrtnika
- Ažurno vođenje svih neophodnih podataka o primicima i izdacima sa automatiziranim preuzimanjima stavaka iz knjiga URA i IRA.
- Vođenje knjige prometa.
- Vođenje knjige dugotrajne imovine.
- Obračun članarine turističkoj zajednici.
- Obračun spomeničke rente.
- Obračun komorskog doprinosa.
- Obračun doprinosa i članarine HGK.
- Tisak izvještaja i obrazaca iz poslovnih knjiga obrtnika (Knjiga primitaka i izdataka – obrazac KPI, Knjiga primitaka i izdataka po ispravama, Pregled poslovnih primitaka i izdataka, Obrasci TZ, SR, KD, dugotrajne imovine – DI, KPR i Evidencija o tražbinama i obvezama – obrazac TO).
PLACE – Obračun plaća i honorara
- Unos i izmjena mjesečne evidencije sati po svakom radniku – praćenje radnih i neradnih sati.
- Obračun bruto plaće, doprinosa, poreza i obustava.
- Izvještavanje svakog radnika kroz obračunsku i IP-1 listu.
- Izvještavanje s oko 50 raznih izvještaja neophodnih za isplatu plaće te praćenje kretanja plaća (detaljan obračun za odabrani mjesec; rekapitulacija, DNR, PK, JOPPD, IP1, NP1).
- Automatska priprema naloga za knjiženje o obračunatoj plaći za potrebe glavne knjige.
- Osnovni izborni ekran ima sljedeće programske module odnosno glavne aktivnosti:
- 1. Pregled i ažuriranje šifrarnika
- 2. Obračun plaća
- 2.1 Obračun plaća za odabrani mjesec
- 2.2 Dnevna evidencija
- 2.3 Pregled svih obračunatih plaća
- 2.4 Pregled svih obustava
- 2.5 Obračun dodataka
- 2.6 Obračun honorara
- 2.7 Obrazac JOPPD
- 2.8 Tablični pregled obrasca DNR
- 2.9 Tablični pregled obrasca IP
- 2.10 Nalozi za plaćanje
- 2.11 Datoteke sa nalozima po bankama
- 3. Izvještavanja
- 3.1 Mjesečni izvještaji
- 3.2 Izvještaji obračunatih honorara
- 3.3 Godišnji izvještaji
- 3.4 Izvještavanje iz šifrarnika
- Matična evidencija
- pregled radnika po statusu, matičnom broju, prezimenu i MT uz mogućnost ažuriranja 20 osnovnih podataka o radniku, 33 podatka vezanih za firma-radnik.
- popis pripadajućih članova obitelji sa 7 osnovnih podataka
- pregled osobnih odbitaka
- Statusi radnika
- Vrste plaćanja (obuhvaća šifru VP, naziv, šifru izračuna, koeficijent, indikator ovisnosti VP) posjeduje indikatore da li VP ulazi u:
- kalendarski fond sati;
- izračun vrijednosti za stimulaciju;
- izračun staža;
- izračun toplog obroka;
- izračun ukupnog broja sati;
- rad noću;
- M4;
- prosjek jednog mjeseca;
- prosjek tri mjeseca;
- prosjek šest mjeseci;
- oznaka za izaslan rad;
- oznaka za oporezivu stavku plaće koja se ispisuje u zasebnom redu JOPPD-a;
- u koji red obrasca OP;
- u koji stupac dnevne evidencije;
- da li radnici koriste tu VP u dnevnoj evidenciji;
- oznake stupca 6.2 i 15.1 stranice B obrasca JOPPD.
- Općine
- Banke
- Žiro računi
- Mjesta troškova
- Vrste doprinosa
- Grupe doprinosa
- Vrste obustava
- Nazivi obustava
- Porezni razredi
- Vrste izračuna sati rada
- Osobni odbici
- Premije
- Posebne postavke obračuna plaća
- Plan rada po mjesecima
- Vrste naloga za plaćanje
- Vrste uplata, obračuna ili ispravaka za RSm
- Vrste obveznika
- Vrste identifikatora
- Šifrarnik invalidnosti
- Šifrarnik staža sa povećanim trajanjima
Obračun plaća za odabrani mjesec
Osnovni je modul za izradu obračuna radnika za odabrani mjesec, te prikazuje tabelu obračunskih mjeseci i pod tablicu obračunatih plaća pojedinačno za sve radnike u odabranom mjesecu.
U pregledu obračunskih mjeseci omogućen je unos i pregled podataka za odabrani mjesec.
- Unos prije obračuna (otvaranje mjeseca),
- Pregled podataka nakon obračuna.
- Dodatno zaključavanje mjeseca.
- Za odabrani mjesec mogu se pokretati aktivnosti:
- dodavanja svih radnika u obračun za odabrani mjesec
- dnevna evidencija
- priprema svih obračuna radnika
- formiranje obračuna za sve radnike u odabranom mjesecu
- U ovisnosti o odabranom mjesecu mogući je pregled svih radnika sa plaćama uz aktivnosti:
- priprema i pregled pojedine plaće radnika
- poništavanje pripreme
- vraćanje na pripremu
- U tablici plaće radnika za odabranog radnika pokretanjem aktivnosti pripremi i pregledu moguće je:
- ažurirati tablicu sati rada radnika uz izračun pripadajućeg iznosa od bruta prema netu i obrnuto;
- ažurirati tablicu pripadajućih obustava na plaću za obračunski mjesec
- izvršiti automatski izračun ovisnih sati
- vršiti pregled doprinosa za odabranog radnika
- ažurirati zapise ako radnik ima više zaposlenja za pravilno obračunavanje doprinosa
- izvršiti formiranje obračuna plaće za radnika za obračunski mjesec
- Nad preglednom tablicom obračunskih mjeseci moguće je za odabrani mjesec pokrenuti automatske postupke odnosno neophodne aktivnosti nakon obračuna i to:
- formiranje stranica A i B za obrazac JOPPD sa formiranjem XML datoteke i slanje na ePoreznu;
- formiranje rekapitulacije obračuna na nivou mjeseca;
- ispis detaljnog obračuna za odabrani mjesec po svim radnicima i obračunatim radnim i neradnim satima;
- formiranje naloga za plaćanje;
- ispis popisa rekapitulacija obračunatih plaća na nivou radnika;
- ispis obračuna plaća za sve radnike po matičnom broju, po prezimenu i po mjestu troška ili ispisobračuna za odabranog radnika.
Dnevna evidencija
U ovoj aktivnosti korisnik dobiva pregled dnevne evidencije sata rada radnika.
Pregled svih obračunatih plaća
U ovoj aktivnosti korisnik dobiva pregled svih radnika po svim mjesecima sa mogućnosti brzog nalaženja jedne odabrane plaće za odabranog radnika, te u toj aktivnosti ima mogućnost ispisivanja:
- isplatnih lista svih radnika u zadanom mjesecu ili samo za odabranog radnika
- obračuna plaća za sve radnike po matičnom broju, po prezimenu i po mjestu troška ili štampanje obračuna za odabranog radnika
Pregled svih obustava
Korisnik dobiva tablicu svih prijavljenih obustava po svim mjesecima za sve radnike gdje mu je omogućen pregled svih podataka obustava.
Uz unos zadanih filtera za pretraživanje omogućeno mu je dobivanje popisa obustava u ovisnosti o unosu sadržaja u polja za filtriranje, te tako može dobiti pregled obustava za zadanu godinu i/ili zadani mjesec i/ili zadanog radnika i/ili zadanu vrstu obustave.
Obračun honorara
U ovom modulu korisnik vrši obračun honorara (i/ili ugovora o radu) preko unosa općih podataka za obračun honorara u zadanoj godini, zadanom mjesecu i po rednom broju obračunatog honorara u zadanom mjesecu.
Za odabrani ili unijeti mjesec i broj honorara u mjesecu omogućen je korisniku unos svih neophodnih podataka za zadanog korisnika honorara (radnik, vanjski suradnik, student, penzioner) sa automatskim izračunom iz zadanog bruto-a ili iz zadanog neto-a.
Na nivou mjeseca korisnik može pokrenuti automatizirane postupke:
- dodavanja radnika kojima se za odabrani mjesec izračunava honorar;
- formiranje obračuna;
- formiranje nalog za plaćanje;
- tisak obračuna honorara;
- vraćanje honorara za odabranog radnika na pripremu.
Obračun dodataka
U ovom modulu korisnik vrši obračun neoporezivih dodataka izvan plaće preko unosa općih podataka u zadanoj godini, zadanom mjesecu i po rednom broju obračunatog dodatka u zadanom mjesecu.
Za odabrani ili unijeti mjesec i broj honorara u mjesecu omogućen je korisniku unos svih neophodnih podataka za zadanog radnika.
Na nivou mjeseca korisnik može pokrenuti automatizirane postupke:
- dodavanja radnika kojima se isplaćuje dodatak;
- dodavanje pojedinih dodataka za svakog pojedinačnog radnika;
- formiranje nalog za plaćanje;
- tisak obrasca IP1;
Pregled obrazaca JOPPD
Pokretanjem ove aktivnosti korisnik dobiva tabelu svih formiranih obrazaca JOPPD sortirano po godini i mjesecu. Odabiranjem odgovarajuće stranice A dobiva se pregled pripadajućih podataka stranice B.
Korisnik ima mogućnosti da za odabrani JOPPD izvrši aktivnosti: kopiranja, formiranja ispravaka, formiranje naloga NEMA isplate, formiranje tiska stranice A i B, te pristup i ažuriranja šifrarnika priloga i šifrarnika stavaka.. Automatizirano stvaranja XML datoteke za odabrani JOPPD obrazac i povezano otvaranje ePorezne.
Pregled obrazaca DNR
Pokretanjem ove aktivnosti korisnik dobiva tabelu svih formiranih podataka za obrazac DNR sortirano po godini, radniku i mjesecu.
Korisniku je osim tabličnog pregleda svih obrazaca omogućen i automatizirani postupak da formira DNR iz obračunatih plaća, tisak DNR obrasca za odabranog radnika, te tisak zahtjeva i specifikacije.
Pregled obrazaca IP-1
Pokretanjem ove aktivnosti korisnik dobiva tabelu svih formiranih podataka za obrazac IP sortirano po šifri OIB-a, sa pod tablicom pregledi plaća za odabranog radnika i mjesec.
Korisniku osim tabelarnog pregleda svih obrazaca IP omogućeni su automatizirani postupci da za odabrani mjesec:
- ponovno formiranje obrasca IP;
- formiranje XML oblika za odabrani obrazac IP;
- tisak odabranog obrasca IP za odabranog radnika ili za sve radnike
- tisak popratnog lista
Nalozi za plaćanje
Pokretanjem ove aktivnosti korisnik dobiva tablicu svih naloga za plaćanje odabrane godine i mjeseca.
Korisniku je osim tabličnog pregleda svih naloga za plaćanje omogućeno potpuno ažuriranje naloga, te mu je omogućeno pokretanje aktivnosti za ponovno formiranje podataka, aktivnosti za formiranje Internet plaćanja, tisak izvješća sa svim stavkama naloga za plaćanje za odabrani mjesec i godinu.
Pregled datoteka sa nalozima po bankama
Pokretanjem ove aktivnosti korisnik dobiva tabelu svih formiranih datoteka sa nalozima po bankama sortirano po godini i mjesecu.
Korisniku osim tabelarnog pregleda svih datoteka sa nalozima po bankama omogućen je pregled i selekcija datoteka sa nalozima po bankama, i automatizirani postupci:
- formiranje naloga za Erste banku;
- spremanje datoteke na disk;
- Tisak popisa;
- Oznaka da slanje datoteke na banku.
U ovom modulu korisniku je omogućeno dobivanje raznih izvještaja iz svih ranijih izvršenih obračuna plaća.
- MJESEČNI IZVJEŠTAJI
- Glavna rekapitulacija obračuna plaća (za odabranu godinu i mjesec);
- Detaljan obračun plaća za mjesec;
- Detaljan obračun plaća po vrsti plaćanja i po radniku;
- Isplatna lista obračuna plaća;
- Obračun plaća;
- Rekapitulacija obračuna plaća;
- Nalozi za plaćanje;
- Popis po visini neto zarade;
- Popis radnika sa iznosima za odabranu vrstu plaćanja;
- Rekapitulacija iznosa po vrsti plaćanja;
- Porez i prirez po općinama;
- Prispijeće plaća na tekuće račune;
- Prispijeće plaća na štedne knjižice;
- Rekapitulacija obračunatih doprinosa za mjesec;
- Popis uplaćenog poreza po općinama u zadanom vremenskom intervalu;
- Popis obustava u vremenskom intervalu;
- Rekapitulacija obračuna obustava u vremenskom intervalu;
- Popis obustava za odabranog radnika u vremenskom intervalu;
- Temeljnica za knjiženje.
- IZVJEŠTAJI OBRAČUNATIH HONORARA
- Rekapitulacija obračunatih honorara po mjesecima;
- Rekapitulacija obračunatih honorara po mjesecima i po radnicima;
- Obračunati honorari radnika za mjesec;
- Potvrde radnicima o obračunatim honorarima;
- Rekapitulacija obračuna doprinosa i poreza za zarade izvan radnog odnosa od-do mjeseca ta radnika
- GODIŠNJI IZVJEŠTAJI
- Rekapitulacija obračuna po mjestu troška;
- Potvrda za radnika;
- Detaljan obračun plaća za godinu;
- Obračunate plaće za radnika;
- Analitika obračuna za radnika;
- Analitika obračuna za radnika po mjesecima;
- Plaća, porez i prirez;
- Izvještaj za obrazac M4;
- Isplaćeni dohodak; IP obrazac
- Rekapitulacija plaća, doprinosa MIO i DD, te sati rada i bolovanja;
- Kretanje plaća po mjesecima;
- Obračunate plaće radniku u zadanom vremenskom intervalu;
- Obračunate plaće za godinu po MT, radnicima i mjesecima;
- Rekapitulacija po vrsti plaćanja.
- IZVJEŠTAVANJE IZ ŠIFRARNIKA
- Podaci o radniku (za svih ili odabranog radnika);
- Popis vrsta plaćanja;
- Popis zaposlenika po starosti i spolu;
- Popis zaposlenih u matičnoj evidenciji po statusu; • Matična knjiga zaposlenika.
PUTNAL – Putni nalozi
- Evidencija putnih naloga sa automatskom kontrolom prema šifrarnicima (tko putuje, gdje, sa kakvim zadatkom, čime i predujam).
- Obračun putnog naloga sa datumima i vremenom početka i završetka putovanja, obračunom relacija i obračunom ostalih troškova.
- Formiranje izvješća sa putnog naloga (automatski dio sa mogućnosti dodavanja i korekcije izvještaja).
- Tisak formiranog putnog naloga, obračuna i izvještaja. • Ispis kumulativa putnih naloga u datumskom intervalu, knjige evidencije službenih putovanja i knjige evidencije službenih putovanja po vozilu.