Business Quality Assurance
Sustav je napravljen za partnera Halmed – Agencija za lijekove i medicinske proizvode. U njihovom sustavu se ovaj proizvod zove Sustav kakvoće.
- Sustav povezuje i optimizira administrativne, upravljačke i izvršne aktivnosti u poslovanju.
- Tehnologija u kojoj je sustav izrađen korisnicima omogućuje paralelno korištenje na stolnim računalima, tabletima i pametnim telefonima.
- Najvažnija korist ovog sustava je unaprijeđeni pristup točnim i pravovremenim informacijama u skladu s ovlaštenjima korisnika.
- Trenutni moduli ovog proizvoda su:
-
- Unutarnji nadzor
- Nesukladni rad i Popravne radnje
- Poboljšanja
- Planirano je nadograđivanje s modulima:
-
- Upravljanje promjenom
- Akcijski plan
- Procjena rizika
KATALOZI
- Lista kataloga:
-
- Kategorije – označuju kategorije nesukladnih radova i poboljšanja
- Organizacijska struktura – podijeljenja je hijerarhijski te je u svaku jedinicu moguće dodati djelatnike sa pripadnom ulogom (voditelj jedinice, djelatnik)
- Djelatnici – lista pokazuje sve zaposlenike i jedinice u koje su dodijeljeni
- Područja nadzora – označuju za koje područje se provodi unutarnji nadzor na pojedinoj jedinici
- Provejre i pitanja – šifrarnik pitanja koja se ispituju prilikom provođenja unutarnjeg nadzora
- SOP – katalog standardnih operativnih procedura
ADMINISTRACIJA
- Moduli administracije:
-
- Korisnici – lista pokazuje sve korisnike koji imaju pristup aplikaciji
- Uloge – lista pokazuje sve moguće uloge, u organizaijskoj strukturi i na pojedinim modulima
- Dozvole
- Aplikacijske postavke
UNUTARNJI NADZOR
Unutarnji nadzor provodi se kroz proces planiranja i provedbe. Praćenje procesa moguće je kroz statuse. Implementirano je 13 statusa radi jednostavnog praćenja procesa. Promjenom statusa sustav automatski šalje mail sudionicima koji imaju zadatak u trenutnom koraku.
Neke od funkcionalnosti:
- Stvaranje više unutarnjih nadzora za više godina
- Odobravanje programa unutarnjih nadzora kroz postavljenu hijerarhiju
- Provođenje unutarnjeg nadzora
- Dodavanje potrebnih sudionika
- Utvrđivanje nesukladnosti ili poboljšanja prilikomo provedbe unutarnjeg nadzora
- Potpisivanje izvještaja unutarnjeg nadzora potvđivanjem kroz aplikaciju
NESUKLADNI RAD I POPRAVNE RADNJE
Nesukladni rad provodi se kroz proces evidentiranja i provedbe. Praćenje procesa moguće je kroz statuse. Implementirano je 7 statusa radi jednostavnog praćenja procesa. Promjenom statusa sustav automatski šalje mail sudionicima koji imaju zadatak u trenutnom koraku.
Neke od funkcionalnosti:
- Stvaranje nesukladnog rada s različitim izvorom (kroz Rad, Unutarnji nadzor, Vanjski nadzor)
- Prihvaćanje nesukladnog rada i prebacivanje u jedinicu koja je nadležna za ispravljanje nesukladnosti
- Provođenje rješenja nesukladnog rada
- Mala nesukladnost se rješava kroz proces nesukladnog rada
- Velike nesukladnost se rješava kroz proces popravne radnje
- Dodavanje potrebnih sudionika
- Prihvaćanje rješenja nesukladnog rada za malu nesukladnost potvrđivanjem kroz aplikaciju zadanim redoslijedom
Popravna radnja provodi se kroz proces evidentiranja i provedbe. Praćenje procesa moguće je kroz statuse. Implementirano je 6 statusa radi jednostavnog praćenja procesa. Promjenom statusa sustav automatski šalje mail sudionicima koji imaju zadatak u trenutnom koraku.
Neke od funkcionalnosti:
- Stvaranje popravne radnje iz nadređenog nesukladnog rada
- Prihvaćanje popravne radnje
- Provođenje popravne radnje
- Dodavanje potrebnih sudionika
- Prihvaćanje rješenja popravne radnje potvrđivanjem kroz aplikaciju zadanim redoslijedom
POBOLJŠANJA
Poboljšanje se provodi kroz proces evidentiranja i provedbe. Praćenje procesa moguće je kroz statuse. Implementirano je 7 statusa radi jednostavnog praćenja procesa. Promjenom statusa sustav automatski šalje mail sudionicima koji imaju zadatak u trenutnom koraku.
Neke od funkcionalnosti:
- Stvaranje poboljšanje s različitim izvorom (kroz Rad, Unutarnji nadzor, Vanjski nadzor)
- Prihvaćanje poboljšanja i prebacivanje u jedinicu koja je nadležna za provođenje takvog poboljšanja
- Provođenje poboljšanja
- Dodavanje potrebnih sudionika
- Prihvaćanje rješenja poboljšanja potvrđivanjem kroz aplikaciju zadanim redoslijedom