Advanced Residential and property Management System

  • Informacijski sustav ARMeS predstavlja napredni sustav za upravljanje poslovnim i stambenim objektima u obliku web aplikacije.
  • U sustavu su svi moduli i uključena programska rješenja međusobno kompatibilna i čine jedinstven integralan informacijski sustav.
  • Korisnici sustava pristupaju radu pomoću izbornih ekrana, koji se odabiru po nivoima radova do zadnjeg nivoa na kojem se pristupa određenom pregledu (tablici) sa pripadajućim podacima. Na svakom pristupljenom pregledu, u ovisnosti o ovlaštenjima korisnika koji je pristupio sustavu, omogućene su osnovne aktivnosti za rad unos, izmjena i/ili brisanje odabranih podataka pomoću forme.

Početna stranica nakon prijave u sustav


Glavni izbornik:

KATALOZI

UPRAVLJANJE ZGRADOM

FUNKCIJE

IZVJEŠTAJI

ADMINISTRACIJA

POMOĆ


Dodatne mogućnosti sustava ARMeS

Omogućen je pristup vanjskim korisnicima – vlasnicima, korisnicima i ovlaštenim osobama radi uvida u pregled dospjelih neplaćenih i plaćenih zaduženja stanova, te dodatni pregled računa zgrade. Neplaćena zaduženja su prikazana u obliku virmana s pripadnim barkôdom pomoću kojeg se jednostavno može izvršiti plaćanje zaduženja.

Za redovan rad u sustavu ARMeS u prilogu u softverskom paketu, odnosno sustavu, biti će integrirano sučelje za administraciju korisnika, te ažuriranje njihovih ovlasti za rad:

  • Autentifikacija:
    • za pristup bazi ili bilo kojem dijelu sustava korisnici su obavezni koristiti jedinstveno korisničko ime i lozinku, te bez njihovog poznavanja ne mogu koristiti sustav niti neki njegov dio. Dodjela korisničkog imena i početne lozinke svakom korisniku u nadležnosti je administratora sustava.
  • Autorizacija:
    • svaki korisnik ima posebno određene ovlasti (unos podataka, upisivanje – ažuriranje i pregled, samo pregled odnosno čitanje i bez ovlasti) nad dogovorenim dijelovima sustava.

Svi izvještaji iz sustava su izrađeni u grafičkom obliku (mogućnost tiskanja na InkJet i laserskim printerima), te su formirani u PDF dokumentu.