Customer-Human-Assets-Resource management
Popis aplikacijskih modula:
Katalozi
Ovlašteni korisnici moći će ažurirati kataloge (unašati nove podatke, mijenjati postojeće i brisati odabrane podatke) uz automatiziranu kontrolu čuvanja integriteta baze podataka i uspostavljenih veza. U tom dijelu moći će se putem tabličnih pregleda pretraživati odabrani katalog, sortirati po zaglavlju odabranog stupca, te vršiti ažuriranje nad odabranim podacima.
Lista kataloga:
- Prebivališta
- Županije
- Mjesta stanovanja
- Podrška
- Ishodi podrške
- Vrste kontakata
- Kategorije proizvoda
- Grupe proizvoda
- Proizvodi
- Vrste izvora nabave proizvoda
- Vrste grešaka proizvoda
- Vrste proizvoda
- Proizvođači
- Jedinice mjere
- Marketing
- Pregled marketinga i promocije
- Ishodi marketinških akcija
- Tipovi marketinških akcija
- Dopisi
- Robno knjigovodstvo
- Vrste nositelja zaduženja
- Vrste prometa
- Nositelji zaduženja
- Kategorije za lijekove i dijagnostiku
- Stručni suradnici
- Stope popusta
- Veleprodajni partneri
Korisnici
Osnovne funkcionalnosti:
- Pregled tablice korisnika i njihovih podataka, pretraživanje tablice po zadanim uvjetima odnosno parametrima;
- Ažuriranje odabranih podataka za odabranog korisnika uz međusobnu kontrolu podataka, ovisno o svojim ovlaštenjima;
- Pregled podataka o posjedovanju aparata i uređaja, i njihovo ažuriranje;
- Odabir po zadanim parametrima i/ili samo dodjeljivanje oznaka odabira te ažurirati zadane podatke (polja) korisnika.
- Izvještavanje:
- Popis korisnika po zadanim kriterijima;
- Popis aparata i uređaja;
Korisnička podrška
Osnovne funkcionalnosti:
- Pregled kontakata po pacijentima (po datumu, po vrsti greške, po vrsti ishoda otklanjanja problema), ažuriranje podataka o kontaktima prema pacijentima;
- Pregled kontakata prema vrstama uređaja koje posjeduju pacijenti;
- Pregled pacijenata po vrsti greške i po vrsti ishoda u datumskom intervalu.
- Izvještavanje:
- Popis kontakata prema pacijentima u datumskom intervalu;
Robno knjigovodstvo partnera
Osnovne funkcionalnosti:
- Pregled tablicu stanja svih zaduženja i razduženja nosioca zaduženja, te pretraživanje tablice po zadanim uvjetima (po županijama, po gradovima, po stručnim suradnicima – komercijalistima, po vrsti nositelja zaduženja);
- Za odabranog nositelja zaduženja putem pomoćnog preglednika pregled i ažuriranje dostavnice (sa proizvodima, količinom i datumom zaduženja) kojim se zadužuje nositelj zaduženja.
- Za odabranog nositelja zaduženja putem pomoćnog preglednika pregled i ažuriranje podataka razduženja (sa proizvodima, količinom, datumom razduženja i vrstom razduženja), kojom se razdužuje nositelj zaduženja;
- Ažuriranje odabranih podataka za odabranog nositelja zaduženja uz međusobnu kontrolu podataka, a u ovisnosti o svojim ovlaštenjima.
- Izvještavanje:
- Popis svih nositelja zaduženja sa prikazom zaduženja i razduženja filtriran sa zadanim parametrima (stručni suradnik, regija, mjesto, županija, vrsta nositelja zaduženja);
- Popis svih dostava (zaduženja) proizvodima u datumskom intervalu filtriran sa zadanim parametrima (stručni suradnik, regija, mjesto, županija, vrsta nositelja zaduženja, odabrani nositelj zaduženja);
- Popis razduženja proizvodima po vrstama razduženja u datumskom intervalu filtriran sa zadanim parametrima (stručni suradnik, regija, mjesto, županija, vrsta nositelja zaduženja, odabrani nositelj zaduženja).
Marketing i promocija
Osnovne funkcionalnosti:
- Pregled tablice marketinških akcija i korisnika koji sudjeluju u akciji, pretraživanje tablice po nazivu marketinške akcije;
- Ažuriranje podataka o marketinškoj akciji i povezivanje s odabranim dopisom;
- Izvještavanje:
- Ispis svih ili jedne marketinške akcije
Priprema i obrada potrošnje veledrogerijskih partnera
Osnovne funkcionalnosti:
- Uvoz podataka za odabranu godinu i mjesec iz dostavljenih (MS Excel) dokumenata u pripremni ekran na kojem će biti prikazana eventualna odstupanja ili greške u podacima u odnosu na standardni oblik
- Ažuriranje uvezenih podataka, odnosno priprema za obradu
- Formiranje obrađenih podataka za odabrani uvoz tj. formiranje podataka prodaje za veleprodajne partnere
- Ažuriranje obrađenih podataka, u ovisnosti o svojim ovlaštenjima.
- Izvještavanje obrađenih podataka u obliku MS Excela
- Filtriranja prikazanih podataka na odabranim tablicama, za:
- Priprema podatka
- Za godinu
- Za mjesec
- Po veleprodajnom partneru
- Po datumskom intervalu (od-do)
- Obrađeni podaci
- Za godinu
- Po mjesecima
- Po veleprodajnom partneru
- Po nazivu nositelja zaduženja veleprod. partnera
- Po datumskom intervalu (od-do)
- Po intervalu poštanskog broja mjesta N.Z. (od-do)
- Po nazivu proizvoda
- Po nazivu i oznaci grupe proizvoda
- Po MApis šifri N.Z.-a
- Priprema podatka
- Izvještavanje
- Popis prodaje proizvoda i grupa proizvoda po nositeljima zaduženja za partnere veledrogerije.
Analiza
Osnovne funkcionalnosti:
- Stvaranje ad-hoc OLAP analitičkih upita nad cjelokupnom strukturom baze podataka.
- Izvještavanje u Excel obliku