Strategija

Permanentni ciljevi sustava kvalitete tvrtke Mapro d.o.o.:

  • Zadovoljstvo kupaca:
    • Zadržati stečeni ugled u realizaciji ugovora.
    • Povećavati visoku razinu zadovoljstva kupaca.
    • Skraćivati rokove obrade i realizacije zahtjeva kupaca.
  • Kvaliteta proizvoda i usluga:
    • Unapređivati normizaciju razvoja te potpunost i dokumentiranost zahtjeva kupaca.
    • Povećavati modularnost proizvoda i razinu aplikacijske logike u bazama podataka.
    • Unapređivati dokumentiranost rješenja.
    • Smanjivati razlike među instaliranim verzijama kod različitih kupaca.
  • Biti uspješni i etični:
    • Održati rast.
    • Unapređivati marketing, tržišnu prepoznatljivost i prodaju.
    • Unapređivati partnerske odnose s nositeljima znanja i izvrsnosti u našoj djelatnosti, koji imaju dopunjujuće proizvode i usluge.

    • Poticati zaposlenike na suradnju s kupcem "bez zahtjeva kupaca" - iznad razine poslovne pristojnosti i ugovorenih obveza.
    • Učiti od kupaca i ne zlorabiti neznanje drugih.
    • Učiti i školovati se za sva područja struke i djelatnosti.
    • Povećavati plaće i unapređivati radne uvjete sukladno poslovnim rezultatima i mogućnostima.